Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Ανθυγιεινά σνακ της Τρίτης

Μου αρέσει η υγιεινή διατροφή, αλήθεια σας λέω. Το ψυγείο της μονής (πέρα από μπύρα) έχει μέσα πάντοτε 2-3 είδη φρούτων και λαχανικά. Τρώω δημητριακά ολικής αλέσεως με ξηρούς καρπούς σχεδόν κάθε μέρα, γιαούρτι με μέλι, ζυμαρικά με μέτρο (όχι ''με το μέτρο''), ελάχιστο κόκκινο κρέας, όσπρια, μπρόκολο και ψάρι τουλάχιστον μία φορά τη βδομάδα. Ωστόσο, ακόμη και ένας εγκρατής δόκιμος ωσαν του λόγου μου, χρειάζεται να κάνει και καμια διατροφική παρασπονδία που και που, για να υπάρχει ποικιλία και ισορροπία - και να μην μένουν απωθημένα! Όταν έρχεται αυτή η στιγμή αδυναμίας όμως, του δίνω και καταλαβαίνει!

Σήμερα Τρίτη, ήταν μία τέτοια στιγμή. Και New York style (και καλά) hot dog χτυπήσα...


και ψευτο-πατατάκια με γεύση μπέικον (ότι κοντινότερο στα αγαπημένα Πιτσίνια μπορούσα να βρω) κρατσάνισα...


και γεμιστή σοκολάτα πολυτελείας με γεύση Baileys (πολύ καλή!) δοκίμασα. Ευτυχώς σταμάτησα εδώ...


και με γεμάτη την κοιλία ήρθα να μοιραστώ τις διατροφικές μου κρεπάλες μαζί σας! Φυσικά, δεν θα αρκεστώ στην κλάψα αλλά σε κανα μισάωρο θα βάλω φόρμες και θα πάω για τρέξιμο μπας και μαζί με τις τύψεις κάψω και καμια θερμίδα...

4 σχόλια:

paraxeno pirouni είπε...

Α κι εγώ τρώω ευχάριστα λαχανικά, χόρτα κτλ αλλά είπαμε, είναι φορές που ο Σατανάς μπαίνει μέσα σου... :)

Τι να πω κι εγώ που χτες μόλις έφαγα 6 muffins (απ' τα χεράκια μου, άρα όχι πολύ ανθυγιεινά) που υποτίθεται θα τα πήγαινα και δώρο... Από τις τύψεις είμαι ακόμα ξύπνια τέτοια ώρα :p

Dokimos είπε...

6 muffins??! Mono? Kai apo xthes dld akoma na fygoun oi tiyeis??! ppppp

Mixos είπε...

Μπράβο Δόκιμε ... μας "έσκισες", ειδικά με τη σοκολατα .... !!!
Οι σαλιάρες μας λείπουν μόνο...
Κοίτα την άλλη φορά να μας "ξε-σκίσεις" με περισσοτερες γουρουνιές ...χαχαχα!

Εγώ πάντως για αυτο-τιμωρία στη θέση σου.. δε θα έβγαινα για τρέξιμο, αλλά θα πηγαινα για beering ... !! Το κάνεις που το κάνεις .. κάντο μέχρι τελικής πτώσης τουλάχιστον!! εχχεχεχε!!

Τα σέβη μας στη Μονή ...

Dokimos είπε...

Xaxa, eprepe na erixna kai kana litro mpyras panw ap' ola auta, e?

Sxetika me tis perissoteres gourounies pou les, as eixa 2-3 pitogyra Thessalonikhs, liga trigwna panoramatos kai mpougatsonia me krema kai tha sou 'lega egw... :)))