Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Είστε αληθινός καλόγερος?

Γεια κι από την αφεντιά μου! Πέρασαν οι γιορτές κι ελπίζω να περάσατε κι εσείς καλά! Σιγα-σιγα μπαίνουμε σε κανονικούς ρυθμούς και θα τα λέμε πλέον συχνότερα δια άφεση αμαρτιών... Σας προσφέρω ελαφρύ ανεκδοτάκι για σήμερα και σας εύχομαι καλή δύναμη!


Ένας καλόγερος σε κάποια επίσκεψη στην Αθήνα, αφού γυρίζει από εδώ κι αποκεί να κανονίσει τις δουλειές του, στο τέλος κουρασμένος κάθεται σ' ένα καφενείο στο Κολωνάκι.

Μια κοπέλα στο διπλανό τραπέζι τον ρωτάει:
- Είσαστε αληθινός καλόγερος;

- Να σου πω: ράσα φοράω, σε μοναστήρι μένω, σε όλες τις αγρυπνίες και τις ακολουθίες πάω, νηστεύω, προσεύχομαι, έχω γέροντα. Νομίζω ότι είμαι κανονικός καλόγερος... Εσύ τι είσαι;

- Εγώ? Εγώ είμαι λεσβία.... Απ' το πρωί που θα σηκωθώ μέχρι το βράδυ που θα πάω για ύπνο όλο γυναίκες σκέφτομαι. Και για σεξ, μόνο γυναίκες θέλω. Και στον ύπνο μου όλο γυναίκες ονειρεύομαι...

Μετά από λίγο η κοπέλα φεύγει και αδειάζει το διπλανό τραπέζι. Ο καλόγερος έχει πέσει σε βαθιές σκέψεις. Ένα ζευγάρι έρχεται και κάθεται δίπλα του. Κι αυτοί σε λίγο, τον ξαναρωτούν:
- Είστε αληθινός καλόγερος;

Και ο καλόγερος:
- Έτσι νόμιζα, αλλά μάλλον λεσβία είμαι τελικά...

7 σχόλια:

next_day είπε...

χαχαχα!!
πολύ καλό!
Καλή χρονιά αν έχουμε!

Dokimos είπε...

kalws ti next_day!
kali xronia euxomai, me perissotero gelio :)

Skouliki είπε...

χαχαχ !!!
δεν το ηξερα !
φιλακια καλη χρονια
και παμε με χαμογελο

Clem Lumen είπε...

Sumpa8htiko :P (ti antipa8htiki pu eimai! :P hahah)
oxi nta3ei xamogelasa to paradexomai!

Filakiaaa

Dokimos είπε...

@skouliki, free_spirit: na'ste kala koritsia, panta xamogelastes :)

Cybergoulion είπε...

Και πάλι καλά να λες που έκατσε λεσβία από δίπλα!

Καλή χρονιά

Dokimos είπε...

Xexe, pragmatika!!! einai na katseis sto swsto trapezi telika... :)))

ta idia k dia esas euxomai!