Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Η αέναη μάχη των δύο φύλων: το ζευγάρι παραγγέλνει απ' εξω












Αυτός:
"θα παραγγείλω πίτσα, θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"

Αυτή:
" Όχι ."

Αυτός :
" Ok"

Αυτή :
"...ή άραγε να παραγγείλω;!!"

Αυτός:
«Τι να σου παραγγείλω τότε;"

Αυτή:
«Δεν ξέρω μωρέ..."

Αυτός:
« Τί δεν ξέρεις; Αν θέλεις κάτι;"

Αυτή:
«Όχι."

Αυτός:
«Πεινάς;"

Αυτή:
« Δεν ξέρω, μπορεί κάπως... "

Αυτός:
«Τι σημαίνει κάπως;;;!"

Αυτή:
«Σημαίνει ότι δεν είμαι σίγουρη!"

Αυτός:
«Εγώ όταν πεινάσω το καταλαβαίνω."

Αυτή:
«Μπορεί να πεινάσω μετά."

Αυτός:
«Τότε να σου παραγγείλω κάτι."

Αυτή:
«Και αν δεν πεινάσω...;»

Αυτός:
«Τότε μην το φας."

Αυτή:
«Μα θα είναι σπατάλη!"

Αυτός:
«Το φυλάς για αύριο."

Αυτή:
«Και αν δεν έχω όρεξη αύριο για πίτσα;"

Αυτός:
«Η πίτσα τρώγεται πάντα."

Αυτή:
«Εγώ δεν την τρώω."

Αυτός:
«Τότε διάλεξε κάτι άλλο."

Αυτή:
«Δεν έχω όρεξη για κάτι άλλο τώρα."

Αυτός:
«Τότε πίτσα!"

Αυτή:
«Όχι!"

Αυτός:
«Επομένως τίποτε."

Αυτή:
«Αχ... δεν ξέρω!"

Αυτός:
«Με έχεις τρελάνει..."

Αυτή:
«Γιατί δεν παραγγέλνεις για σένα...;"

Αυτός:
«Όπως νομίζεις..."

Αυτή:
«Αλλά πάρε την πίτσα με το ζαμπόν..."

Αυτός:
«Μα δεν μου αρέσει το ζαμπόν"

Αυτή:
«Εμένα όμως μου αρέσει."

Αυτός:
«Νομίζω είπες να παραγγείλω για ΜΕΝΑ, σωστά;!"

Αυτή:
«Αυτό να κάνεις."

Αυτός:
«Και γιατί τότε με ζαμπόν;»

Αυτή:
«Στην περίπτωση που θα πεινάσω όταν έρθει το φαγητό σου."

Αυτός:
«Ε... Και;"

Αυτή:
«Νομίζεις ότι θα φάω κάτι που δεν μου αρέσει;"

Αυτός:
« Γιατί να φας εσύ;"

Αυτή:
«Και γιατί όχι;"

Αυτός:
«Μια στιγμή.... Δηλαδή θα παραγγείλω για ΜΕΝΑ, κάτι που να μπορείς να φας ΕΣΥ, αν και εφόσον πεινάσεις;!;!"

Αυτή:
«Ακριβώς!"

Αυτός:
"Και τι θα φάω ΕΓΩ σε παρακαλώ;!"

Αυτή:
«Μα σου είπα, μπορεί να μην πεινάσω..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: