Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

Γιουβέτσι


Η πρώτη μου προσπάθεια για την κατασκευή ''γιουβετσίου'' έλαβε χώρα κατά τη χθεσινή ημέρα. Το όλο εγχείρημα είμαι σε θέση να ομολογήσω οτι είχε επιτυχία κατά 70% λόγω του οτι η όρνις δεν ήταν πλήρως βρασμένη μετά το στάδιο του σοταρίσματος -ο φόβος μου μην κολήσουν τα κρεμμύδια με έκανε να την βγάλω πριν την ώρα της- με συνέπεια να χρειαστεί να την ξαναβάλω εις τον φούρνο κατά τι παραπάνω. Το ζυμαρικό όμως ήταν τέλειο. Πένες είχα, πένες έβαλα. Πώς πάει το κρασί το άτιμο...
Επόμενο πείραμα παστίτσιο ή φαρφάλες με καλαμαράκια και ελιές. Δυο συνταγές που προσεκολήθησαν εις τον νου μου...

5 σχόλια:

Dokimos είπε...

Eisai arxontas! Giouvetsi re atheofove Didaskale?! Exei xwro fantazomai i agiotita sou k gia ligi kaloperasi!
Perimenw nea gia to kotopoulo pou legame...

stilitis είπε...

Τώρα σε έπιασα. Το γκριλ δίνει μια αξεπέραστη νοστιμιά αλλά πρέπει να μην το βάλεις αμέσως σε πολύ δυνατή φωτιά γιατί ψήνεται απέξω και μέσα μένει άψητο. Καλό είναι στην αρχή να το βάλεις στο πάνω κάτω και μόλις έχει πάρει να το γυρίσεις στο γκριλ. What is your opinion?

Dokimos είπε...

Nomiza oti auto eixame pei...h to antitheto???! Toulaxiston efages?!

Cybergoulion είπε...

Να έχεις το νου σου όμως μην προσκοληθούν στο ταψί τα καλαμαράκια...

stilitis είπε...

Έφαγα τέκνο μου δόξα τον Ύψιστο...
cybergoulion ξέρεις κάτι παραπάνω για τα καλαμαράκια; Δώσε και σώσε για να μη φάω καρβουνάκια...