Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007

Χουνκιάρ μπεγεντί

Τελικά μετά το γιουβέτσι η επόμενη σύνθετη μαγειρική μου απόπειρα δεν ήταν ούτε παστίτσιο, ούτε καλαμαράκια με ζυμαρικά όπως είχα προϊδεάσει του πιστούς. Κατά τις περιηγήσεις μου έπεσα πάνω σε αυτή την Πολίτικη συνταγή και κάτι μου έκανε κλίκ. Τον τρόπο παρασκευής μπορείτε εύκολα να τον βρείτε με τη βοήθεια του ιερού οργάνου ''google'' και δε θα απογοητευτείτε αν τον ακολουθήσετε όπως έκανε και η αγιότητα μου.
Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω οτι μου ΠΕΤΥΧΕ! Βέβαια είχα και μια βοήθεια για τις δόσεις αλλά αρχάριος είμαι ακόμα...
Αυτό που έχω να προσθέσω στις κατατοπιστικότατες συνταγές που κυκλοφορούν είναι:
α) όσο το δυνατόν ξεκοκαλίστε το αρνάκι πριν το βράσετε και κατά το βράσιμο αφαιρέστε πέτσες και πολλά λίπη. Αυτό γιατί είναι πολύ λιπαρό πιάτο και δεν είναι ωραίο κατα το σερβίρισμα πάνω στον πολτό της μελιτζάνας να πέφτουν και να αναμειγνύονται πέτσες και κόκαλα.
β)για την κατασκευή της λυτής μπεσαμέλ στην κατσαρόλα, πριν ρίξετε τον πολτό της μελιτζάνας, ρίξτε πρώτα βούτυρο και λίγο αλεύρι και μετά σιγά σιγά το ζεσταμένο γάλα. Θέλει πολύ ανακάτεμα για να πήξει αλλά είναι πολύ πιο νόστιμο από το να ρίξετε πρώτα το γάλα και μετά πολύ αλεύρι για να πήξει γρήγορα.

Δυστυχώς φώτο δεν πρόλαβα γιατί πήγε κατευθείαν από την παραγωγή στην κατανάλωση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: